Äntligen för fan

Åh äntligen är min design på plats. Tack söta Vesna som fixade tillbaka min gamla design som hon och Sanja gjorde för ett tag sen. Nu känns det mycket roligare att blogga igen.

Idag blev det myskväll hemma hos Maida, bara vi två. Vi kollade runt på Ellos och jag hittade massa snygga plagg. Och det bästa är att det är upp till 70% rea på allt och inte nog med det, när man kommer till kassan så dras det av ytterligare 50% på hela bestälningen. Hur bra som helst! Man kan hitta sjukt snygga tröjor och tunikor för endast 50 kr.

Så det ska jag sysselsätta mig med för resten av kvällen, beställa massa kläder. Men först ska jag ut och träffa Sejla en stund.

Kommentarer
Postat av: Adna

fan vad snygg design disåå!

2008-12-12 @ 00:53:56
Postat av: adlen

varför berättar du inte det här för alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHH!!! måste titta me!

PS. One tree hill har uppehåll till 5 januari. eztv.it är den bästa sidan för att ladda ner allt!!!! =)

2008-12-13 @ 12:45:26
URL: http://adlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0