FREDAG


Och så kom fredagen. Äntligen! Denna vecka har minst sagt varit händelserik. Mest jobbig.image42
Ska bli skönt och bara koppla av.
Jag träffade Sanjin idag. Han är en rolig prick han. Fastän vi känt varann
ett par veckor bara så känns det som evigheter. Vi alvsutar varandras
meningar. O så är han lika galen som jag.
Vi tog en fika på Botulfs, sen åkte vi runt och lyssnade på musik.
Vi tröttnade på det ganska snabbt, Lund är ju inte Stockholm precis,  man
hinner köra genom hela stan på 10 minuter, så vi drog in till Malmö istället.
På Triangeln träffade vi hans vänner, Sanja & Mensur, hur trevliga som helst! Så vi tog en fika allihop på Mascot. Där träffade jag Ado och Jasmin. Sjukt längesen man träffade dom. Så jag blev jätteglad. Fick höra att jag förändrats som fan. Har jag verkligen det? Det var ju inte sååå längesen jag träffade dom. I november på koserten. Men men...jag skulle ta det som komplimang iaf! haha.
Japp och nu är jag hemma och ska bara ta det lungt. Sanjin ville att jag skulle med till Halmstad och festa, men jag orkade fan inte. Fast det hade varit kul och träffa alla kompisar där. Men jag e fett trött asså.
Så det får bli en massa avsnitt av Grey´s Anatomy och massa onyttigheter :)


Kommentarer
Postat av: Manda

Hahaha, alltså Sanjin fikar hela tiden. Nekontam kako uvijek orka da jede toliko =P

2007-03-17 @ 10:20:23
URL: http://hipnoza.blogg.se
Postat av: Manda

Haha Sanjin som du fikade med. Jag bor också i Halmstad =P Han fikar alltid fan, haha. Udebljat ce se (A)

2007-03-17 @ 11:01:12
URL: http://hipnoza.blogg.se
Postat av: Manda

oops ;S forget it :)

2007-03-17 @ 15:54:19
URL: http://hipnoza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0