Orka

Med tanke på att varenda dag är sig lik (jobb, skola, vänner) så har jag inte mycket intressant att blogga om. Därför bjuder jag på denna lista istället :)



DIN/DITT FÖRSTA:
operation: när jag var 6.
piercing: hål i öronen.
sport: Basket.
husdjur: Katt.
semester: Bosnien 2001.
konsert: Ingen aaaaaning. Minns att året var 1998 i alla fall haha.
kärlek: Dado haha.

JUST NU:

äter du: Choklad.
dricker du: Te.
ska du: Gå ut och röka så fort detta är klart.
lyssnar du på: Azra - Ako znas bilo sto.
väntar du på: att Maida ska ringa.
tittar du på: Christine.
har på du på dig: Oversize röd jumper + leggings.

DIN FRAMTID:
barn: Ja, två!
giftermål: Självklart.

karriär: Min högsta dröm är att jobba på fängelse.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Måste man välja? Både och!
kortare eller längre: Men det beror ju på vad det gäller! haha.
snygg mage eller snygga armar: Vill inte välja här heller.
busig eller lydig: Busig. Fast när jag säger till ska han vara lydig haha :)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Ja.
tappat bort glasögon/linser: Ja.
rymt hemifrån: Ja, var borta i två dygn. gud..sorry mamma!
röntgats: Om jag har..
krossat någons hjärta: Haha, mmm...
nobbat någon (som haft känslor för dig): Yes.
gråtit när någon dött: O ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. Möjligen attraktion vid första ögonkastet.
gud: IbSjälvklart.
mirakel: Ja.
aliens: Nä.
magi: Njae.
ett himmelrike: Ja.
tomten: OOOOOh ja
änglar: Ja
transformers: Ehh, nej.

BLANDAT:
är du kär i någon? Nej.
önskar du att du bodde någon annanstans? Yes box. Utomlands, varsomhelst!
tycker andra att du är attraktiv? Haha, det hoppas jag!
dricker du? Ja, annars dör man. :)
använder du droger? Kaffe, cigg. :)
vilket schampo använder du? Fructis
vilken parfym använder du? D&G Light blue.
vad är du rädd för? döden.
gillar du att tvätta? Konstigt nog tycker jag att det är det roligaste bland hushållssysslorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0