Inga autografer tack

Japp, härmed har jag blivit en lokalkändis! :) Haha nej men skämt åsido. Men på jobbet idag blev jag intervjuad av Svensk Radio och ett par minuter senare när jag trodde att eländet var över så kom ett par snubbar från Rikstelevisionen och filmade/intervjuade mig. Herregud, det var det sista jag ville vara med om 7 på morgonen. Det var iaf inget kul, fick prata en massa om mitt roliga jobb. Jag fick skit sen för att jag inte frågade någon av dom när och var detta skulle sändas, men jag vill ju fan inte se det där! Jag babblade på som fan, så jag tror de kommer få ett helvete med att redigera min intervju haha.

Nej nu ska jag fortsätta titta på idol (Heja Mariette och Tove!), så jag avslutar med att slänga in ett videoklipp från förra årets nyårsfirande (vi samlades ett helt gäng och hyrde stuga i ett par dagar).
Råkade hitta videoklippet och jag blev så glad, för jag trodde den hade försvunnit från datorn. Har suttit och tittat på det 50 gånger nu. Jag döööööööööööööööör av skratt varje gång!

 

 Försök att ignorera mitt hyenaskratt :)


Kommentarer
Postat av: Alma ex: udjislobodno :b

AAAAAAAAAHAHAHAHA! Ovaj frajer je legenda ziva! Jag vek mig av skratt .. joj placem od smjeha! Verkligen min typ av humor. Moram se ja poceti sa vama vise druzti :P Vääxjö-booor :D

2009-11-06 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0