Tvåtusentolv

Igårkväll blev det en spontan tremannafest hemma hos Maida. Vi hade så jävla roligt all night long och när klockan ringde i morse kände jag för första gången att jag ville dö. Det sista jag ville med alkoholsmak i munnen var att jobba. Gud vad jag avundades alla som låg och sov just nu. Men det är det ingen som bryr sig om, så jag fick bita i det sura äpplet och dra till jobbet.

Efter jobbet gick jag tillbaka hem till Maida där vi degade i soffan större delen av dagen innan vi bestämde oss för att försöka få liv i våra kroppar så vi stack hem till Amra & Faruk. Där blev det pepparkaks-bakning med sötaste kusinbarn Emin.

Stack sedan hem till Emina där vi bestämde oss för att gå på bio och äntligen se den omtalade filmen 2012. Men innan det hann vi med en kaffe hos Alemka också. Filmen var i alla fall en av de bästa filmerna jag sett! Den måste fan ses, den är så fucking jävla bra! Jag satt förstelnad under hela filmen. Visserligen var det dels för att den är nära tre timmar lång och hela min kropp krampade och dels för att den var så spännande!

Oj, nu börjar filmen med den där fula dockan Chucky. Ska lägga mig i sängen och skratta åt den.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0