Melrose Place

                      

Fan vilken konstig dröm jag hade inatt. Jag var instängd i ett litet rum med vita väggar och i mitten fanns ett litet bord där jag satt. Helt plötsligt sitter jag där md en stor kartong och i kartongen finns en orm (en av mina största fobier). Hela drömmen gick ut på att jag skulle flytta ormen till olika kartonger, den ena mindre än den andra. Och detta höll jag på med hela natten känns det som. Jag grät och sparkade och vågade inte ta i ormen, men var tvungen placera om den hela tiden. Helt sjukt.

Btw, ni har väl hört om den nya Melrose Place serien? Fy fan så bra den är! Jag kollade på de tre första avsnitten igårkväll and I love it.
Ska ta och kolla på ett avsnitt innan jag drar ut och leker :)


 


Kommentarer
Postat av: amila

ih melrose place i ny version? najs :)

2009-11-13 @ 15:59:57
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0