Lasergame


Såg ni Idol igårkväll? Helvetes jävla skit, jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv som vid utröstningen. Mitt allt, min ängel, den bästa av dom, Mariette, var såå nära på att åka ut. Jag vet inte hur många gånger jag röstade på henne när hon hängde löst igårkväll. Kanske därför de slog rekord igår haha?
I alla fall, jag är glad över att Rabih åkte, det borde han ha gjort för längesedan. Han låter ju fan som en liten flicka!

Any to the how, det var itne det jag ville blogga om...utan om min fantastiska kväll. Det började med att jag blev upphämtad av systrarna Kvrgic och Örebropojkarna. Planerna var allt från ett tripp till Kalmar till en Jönköping. Det blev inget av det då vi tyckte det var för sent, så istället stack vi för att spela biljard. Det visade sig att Denis, en gammal granne till mig jobbade där, så självklart fick vi lira biljard for free haha. Men det roliga av allt var lasergame som vi också fick spela. Ni vet när man springer runt som en idiot och skjuter varandra med pistol i totalmörker.

Alltså det var fan det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Jag var livrädd, krigsbarn som jag är, ställde jag typ miljoner frågor till Denis innan jag vågade gå in haha.
Jag och Emina spelade mot Merima och killarna och vi förlorade ju stort, vi vågade fan knappt springa, utan höll oss i vårat hörn för det mesta och skjöt på allt och alla typ. Jag tror vi sköt på varandra med, innan vi insåg att vi var i samma lag.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det ser ut att vara ett tufft gäng!!

Tack för en bra blogg.

2009-12-07 @ 11:27:08
URL: http://www.hittaaktivitet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0