Ko je ril, ko se sprda


Har spenderat hela dagen i Tingsryd hemma hos Armina. Alltid lika kul. Och varendra jävla gång går jag helt vilse i deras hus. Jag har nog skrivit det innan, men hon och Dzemo köpte i våras ett hus som är gigantiskt! Ett hus som för längesedan varit en musikskola, så ni kan ju tänka er att man går vilse rätt ofta där, haha.
I alla fall, vi hade riktigt mysigt och söta nyinflyttade Albina kom också över. På lördag åker jag nog dit igen, då Albina och hennes sambo ska ha inflyttningsfest. Kommer nog bli skitkul! Synd bara att jag jobbar dagen efter och måste åka tillbaka till Växjö redan samma natt.

Nu ska jag mysa ner i sängen och titta på 2½ män. Skulle ha jobbat 7-16 imorgon, men behövde inte komma till jobbet. Skönt som faen.


Kommentarer
Postat av: Armina

Ja du får se till att pallra dej hit=)

2009-11-04 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0